List of Articles افسانه زمانی مقدم Article 1 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) shiva jafari far َAfsaneh Zamani Moghadam Karim Hamdi Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 2 - ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند 10.30495/jomm.2022.19517 masoud safizadeh afsaneh zamanimoghadam Abbas Toloei Ashlaghi Jounal of Marketing Management , Issue 55 , Year , Summer 2022 Article 3 - ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) 10.30495/jomm.2022.66284.1923 shahrzad Houshmandynia Karim Hamdi serajedin mohebi afsaneh zamanimoghadam Jounal of Marketing Management , Issue 57 , Year , Winter 2024 Article 4 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) A. Zamani Moghadam Sh. Jafari far Jounal of Marketing Management , Issue 25 , Year , Winter 2015 Article 5 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع A. Zamani Moghaddam K. Lahiji Jounal of Marketing Management , Issue 16 , Year , Autumn 2012