فهرس المقالات حمیدرضا نعمتی المقاله 1 - طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی 10.30495/jisds.2007.21288 حمیدرضا نعمتی کریم حمدی سید عباس حیدری محمد حسن بهزادی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 2 - طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی حمیدرضا نعمتی کریم حمدی سید عباس حیدری محمد حسن بهزادی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1399 المقاله 3 - اقتصاد شهری و نهادهای مالی، تحلیل و ارائه مدل نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی (مطالعه موردی: بانک ملت) حمیدرضا نعمتی کریم حمدی جغرافیایی سرزمین , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1399 المقاله 4 - مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) حمیدرضا نعمتی سید هادی سید فضلی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 4 , السنة 5 , پاییز 1393 المقاله 5 - ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد 20.1001.1.22520104.1398.11.43.18.2 راضیه کوکبی علیرضا سلامی حمیدرضا نعمتی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1398