ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
الموضوعات :عطیه مرادی 1 , حسین وظیفه دوست 2
1 - شرکت اتی ماه اندیشه نو رسته
2 - دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
الکلمات المفتاحية: تصویر برند, نگرش برند, وابستگی برند, ارزش ویژه برند, وفاداری مشتریان,
ملخص المقالة :
امروزه صنعت داروسازی در کشور ما به عنوان یکی از مهمترین صنایع تولیدی که از اهمیت استراتژیک بسیاری برخوردار است، نقش مهمی را در فضای کسب و کار کشور ایفا کرده است و در رقابت سختی با شرکت های داروسازی خارجی قرار گرفته است. با گسترش تحریم ها و مشکلات بانکی، اهمیت توجه و رشد فعالیت های شرکت های داروسازی بیش از پیش هویدا گشته است که لازمه آن نیز توجه به برندسازی است. شرکت داروسازی البرز به عنوان یکی از این شرکت ها که در حدود 30000 مشتری بالفعل در حال حاضر در کشور دارد، از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند برندسازی و بازاریابی قویتر برای فعالیت های کسب و کار خود می باشد تا با بهبود تصویر برند خود و محصولات خود بتواند ضمن ارتقای ارزش ویژه برند، به جذب رضایت و وفاداری مشتریان خود کمک نماید. هدف اصلی این تحقیق بررسی ارتباط ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی می باشد.
_||_