فهرس المقالات رحیم محترم المقاله 1 - آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند آزاده بوستانی حمید رضا سعید نیا حمید سعیدی رحیم محترم آینده پژوهی مدیریت , العدد 135 , السنة 34 , زمستان 1402 المقاله 2 - تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) نهال خدادی رحیم محترم قلاتی معصومه جعفری مدیریت بازاریابی , العدد 42 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 3 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی مدیریت بازاریابی , العدد 63 , السنة 19 , تابستان 1403