فهرس المقالات محمد رحیم اسفیدانی المقاله 1 - طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمانهای برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى آینده پژوهی مدیریت , العدد 114 , السنة 29 , پاییز 1397 المقاله 2 - پیش بینی برند سازی فراگیر بر اساس رویکرد کیفی و کمی سپهر تاروردیان احمد روستا کامبیز حیدرزاده محمد رحیم اسفیدانى آینده پژوهی مدیریت , العدد 121 , السنة 31 , تابستان 1399 المقاله 3 - Identifying the Factors Affecting the Selection of B2B Online Market Entry Strategies Using Soft System Methodology (Case Study: IT Industry knowledge-based companies) 20.1001.1.23222301.2020.6.2.3.3 10.30495/jsm.2020.677236 Mohsen karami Abbas Ali Rastgar Adel Azar Davood Feiz Mohammad Rahim Esfidani Journal of System Management , العدد 4 , السنة 6 , بهار 2020 المقاله 4 - پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) 20.1001.1.22285067.1394.21.58.1.4 وحید قلیزاده محمد رحیم اسفیدانی ایمان احمدی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 21 , پاییز 1394