فهرس المقالات فرشته لطفی زاده المقاله 1 - Religion and Family Structure: Two Factors Affecting on Consumer Decision Making Styles in Iran F. Lotfizadeh International Journal of Management and Business Research , العدد 10 , السنة 3 , بهار 2013 المقاله 2 - تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی 10.30495/jomm.2022.19511 امیررضا احمدنژادمستی کامبیز حیدرزاده هنزائی فرشته لطفی زاده مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401 المقاله 3 - بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y سارا رستمی زاد کامبیز حیدرزاده فرشته لطفی زاده مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 4 - Validation of Urban Branding Model in order to Develop the Tourism Industry of Guilan Province 20.1001.1.23222301.2022.8.2.2.6 10.30495/jsm.2022.1944412.1570 samaneh Akhavan Foumani homa doroudi fereshte lotfizade Journal of System Management , العدد 2 , السنة 8 , بهار 2022 المقاله 5 - بررسی نقش مدل برندسازی شهری در گسترش گردشگری گیلان 20.1001.1.22518827.1400.10.40.6.4 سمانه اخوان فومنی هما درودی فرشته لطفی زاده جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1400 المقاله 6 - تأثیر منابع زوج ها بر ساختار خانواده در بین زوج های جوان ایرانی فرشته لطفی زاده کامبیز حیدر زاده تغییرات اجتماعی - فرهنگی , العدد 1 , السنة 0 , بهار 1392 المقاله 7 - Scale Development for Decision-Making Styles of Iranian Youth Fereshteh Lotfizadeh International Journal of Information, Security and Systems Management , العدد 5 , السنة 7 , بهار 2018 المقاله 8 - تأثیر جایگاه زن و ساختار خانواده بر سبک های تصمیم گیری خرید خانواده 20.1001.1.20088566.1400.12.48.1.6 10.30495/jzvj.2022.22909.3036 سحر اسدزاده منجیلی فرشته لطفی زاده زن و جامعه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400