نادری.نادر
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ناصری کوچه بیوک.محمدعلی
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ناظمی.احمدرضا
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
نافعی.محمد
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نامجوی.سید مهدی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نامنی.وحید
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نامنی.وحید
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نایب زاده.شهناز
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
نایب زاده.شهناز
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
نجف زاده.محمد رحیم
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
نجفی مقدم.علی
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
نجفی مقدم.علی
بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
نجفی.نبی
ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها از دیدگاههای مختلف
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نجفی.نجف
تأثیر استراتژی آیندهنگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نجمی.مسعود
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نژاد محمد نامقی.احسانه
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نژاد محمد نامقی.احسانه
تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحولگرا
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
نژاد محمد.احسانه
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نژاد یوسفی.سمانه
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نژادایرانی.فرهاد
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی )
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
نسائی.خبات
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
نشاطی.ابوالفضل
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
نصابیان.شهریار
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نصراصفهانی.مهدی
بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نصرالهی.بیتا
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
نصیری واحد.مهدی
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
نظافتی.نوید
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نظری.احسانه
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نظری.پویا
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نظری.علیرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نعامی.عبداله
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
نعامی.عبداله
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نعامی.عبداله
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نعامی.عبداله
توسعه و تبیین ابعاد پیامهای ترغیبی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نعمت بخش آبکنار.فرزین
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نعمتی زاده.سینا
طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسبوکارهای استارتآپ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
نعمتی زاده.سینا
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نعمتی زاده.سینا
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
نعمتی زاده.سینا
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نعمتی زاده.سینا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
نعمتی زاده.سینا
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نعمتی زاده.سینا
عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
نعمتی زاده.سینا
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
نعمتی زاده.نسیم
شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نعمتی.حمیدرضا
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نعیمی نظام آباد.مهدی
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نعیمی.عباس
تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
نقدی.بهمن
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
نقدی.بهمن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
نقشینه ارجمند.وحید
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نمامیان.فرشید
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نوابخش.مهرداد
طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
نورائی.مریم
بررسی تاثیر کنترلهای داخلی شرکتها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایهگذاری به جریان نقدی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
نوربخش.سید کامران
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نوربخش.سید کامران
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نوربخش.سید کامران
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نوربخش.کامران
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نورشرق.فاطمه
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نوروزی مبارکه.علی
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نوروزی.حسین
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نوروزی.حسین
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
نوروزی.حسین
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
نوروزی.مهسا
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
نوروزی.نگار
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نوری.رقیه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای شخصیسازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
نوری.مریم
بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نوشری.شقایق
ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نیکزاد.عباس
بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل.
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
نیکومرام.هاشم
تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایهگذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نیکومرام.هاشم
تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
نیلوفری.زهره
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
نیلی پور طباطبایی.سید اکبر
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]