ن

  • ناظمی.احمدرضا رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • نجف زاده.محمد رحیم تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • نجفی مقدم.علی بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • نشاطی.ابوالفضل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • نعیمی.عباس تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • نوری.رقیه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]