معرفي نشريه
علمی
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رتبه بندی و ارتقای نشریات علمی این دانشگاه با استفاده از شاخصهای استاندارد اعلامی، ارزیابی نشریات علمی را انجام داده که بر اساس ارزیابی شهریور 1400، با اعلام دبیر محترم کمیسیون نشریات،
« فصلنامه مدیریت کسب و کار» با کسب امتیاز 75، رتبه B دریافت نموده است.
لازم به ذکر است، مقالات در گوگل اسکولار (Google Scholar) نمایه می شوند.
لازم است نویسندگان هنگام ارسال مقاله، نسبت به تکمیل فرمهای تعهدنامه و تعارض منافع اقدام نمایند. در غیر اینصورت مقاله در فرایند داوری وارد نخواهد شد.
این مجله برای جلوگیری از سرقت علمی از سامانه ایرانداک (کلیک کنید) برای ارسال گزارش مشابهتیابی به فصلنامه استفاده می کند. نویسندگان محترم دقت کنند که در صورت تأیید اولیه توسط سردبیر؛ حتما باید گزارش مشابهتیابی را که مستقیما از مشابهتیاب دریافت میکنند به فصلنامه ارسال نمایند.
کلیه مقالاتی که در این مجله منتشر شده اند دارای شناسه DOR می باشند.
پژوهشگر گرامی
براساس دستورالعمل اجرایی حمایت مالی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 10/62815 مورخ 1398/10/4 مقرر گردید در صورت تأیید اولیه توسط سردبیر؛ بابت ارسال هر مقاله جهت داوری مبلغ 1/500/000 ریال و پس از تأیید نهایی، مبلغ 3/500/000 ریال دیگر جهت چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد. (در صورتی که مقاله از طرف داوران محترم مردود اعلام شود مبلغ 1/500/000 ریال اولیه قابل بازگشت به مولف نمیباشد).
لطفا هزینه به شماره حساب 0110992839000 بانک ملی ( شناسه واریز200226) به نام مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی واریز و فیش را به صورت فایل اسکن شده در فایل پیوست بر روی پرونده مقاله آپلود نمایید.
درج قدردانی از حامی یا تامین کننده اعتبار پژوهش (در صورت وجود) در مقاله الزامی است.
اطلاعیه مهم
با سلام خدمت پژوهشگران و نویسندگان محترم
به استحضار میرساند فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار از دریافت مقالاتی که نویسنده آنها، مقاله در حال داوری یا در نوبت چاپ دارد؛ معذور می باشد. همچنین برای ارسال مقاله جهت داوری، لازم است حداقل یکسال از تاریخ انتشار آخرین مقاله نویسنده در نشریه گذشته باشد.
آثار قابل پذیرش در فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار: مقالات پژوهشی
تذکر مهم: از کلیه نویسندگان محترم خواهشمند است مقالات خود را فقط از طریق سامانه مجله و صفحه شخصی خود ارسال نموده و صرفاً از همین طریق نیز پیگیری نمایند و از تحویل یا ارسال مقاله به ایمیل هر شخص حقیقی یا حقوقی و تماس تلفنی در این زمینه مطلقاً خودداری نمایند؛ زیرا دفتر مجله در مقابل مقالاتی که به جز از طریق سامانه مجله ارسال گردد، مسئولیتی نخواهد داشت.
لطفا قبل از ارسال مقاله به قسمت راهنمای نویسندگان مراجعه فرمایید. در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، مقالات جهت ارزیابی به داوران ارسال نخواهد شد.
بر اساس دستورالعمل جدید لازم است کلیه نویسندگان محترم در هنگام ارسال مقاله علاوه بر فایل اصلی مقاله، فرم تعارض منافع و فرم تعهد اخلاقی را نیز از طریق فایل های پیوست مقاله ارسال فرمایند. ادامه فرآیند مقالات منوط به تکمیل و ارسال فرم های مذکور خواهد بود.
فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار اخلاق علمی و نشر را تحت قوانین بینالمللی کپی رایت و کمیته بینالمللی اخلاق درانتشارات (COPE) رعایت مینماید. فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار به خوانندگان اجازه خواندن، دانلود، کپی، توزیع، چاپ، جستجو و پیوند متن کامل مقالات را داده و خوانندگان برای استفاده از آنها برای هر مقصود قانونی دیگر مجاز میباشند.
نوع دسترسی به مقالات فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار بهصورت "باز" میباشد.
با توجه به اقدام فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار برای نمایه شدن در پایگاههای بینالمللی، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و ایمیل آکادمیک برای تمامی نویسندگان مقالات (به ویژه نویسنده مسئول) الزامی است.
بنابراین، از نویسندگان محترم درخواست میشود قبل از ارسال مقاله به فصلنامه نسبت به دریافت کد شناسه پژوهشگر ORCID اقدام فرمایند.https://orcid.org/signin
برای دیدن راهنمای فارسی دریافت کد شناسه پژوهشگر ORCID روی لینک زیر کلیک کنید:http://ijme.mui.ac.ir/files/site1/files/orcid_help.pd
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس)
الهام اصلاحچی فریده حق شناس کاشانیشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکتهای صنعتی
محمود ملکی ویر مجید فتاحی رضا یوسفی سعید آبادیشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
هادی حسینی منش شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب مژده ربانیشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا
غلامرضا طالبیان محسن صیقلی میرفیض فلاحشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تحول دیجیتال و عوامل موثر بر نوآوری کسب و کار
شهامت شکوری هشجینشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
فرنود حسنی عطا الله ابطحی حمیدرضا حسینی دانا محمد سلطانی فر محسن قدمیشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی
منوچهر باران چشمه سیدعبدالله سجادی جاغرق سیدرضا صالحی امیریشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان
مهسا فخارپور نجما سلطانیشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE
رضا شعبانی پژمان جعفری بهرام خیریشماره 63 , دوره 16 , پاییز 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی
محمد رضا لطف اله همدانی احمد ودادی کاوه تیمورنژادشماره 58 , دوره 15 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ
امیرعباس فرهمند سارا بینایی زادهشماره 62 , دوره 16 , تابستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
مجید کثیرلو عبدالله نعامیشماره 48 , دوره 12 , زمستان 1399 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری
مجید علی زاده سینا نعمتی زاده حسن اسماعیل پورشماره 61 , دوره 16 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیتهای اشتغال کسبوکارهای دانشبنیان
ایمان جلیلیان محمد رضا کاباران زادقدیم نصرت اله شادنوش جمشید عدالتیان شهریاریشماره 61 , دوره 16 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی
هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزاحسن حسینی سینا نعمتی زادهشماره 61 , دوره 16 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران
سید محمد علی اکرمی راد زاداله فتحی حمید طبائی زاده فشارکیشماره 61 , دوره 16 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
محمد ذاکری زینب اسماعیلی محمد رحیمیانشماره 45 , دوره 12 , بهار 1399 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - توسعه و تبیین ابعاد پیامهای ترغیبی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
فاطمه خواجه فینی محمدرضا حمیدیزاده عبداله نعامی فتانه علیزاده مشکانیشماره 61 , دوره 16 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
بهروز اسکندرپور بابک حیدری عراقی سمیه صائب نیاشماره 50 , دوره 13 , تابستان 1400