ا

  • ابراهیمی.محمدحسن بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیل پور.حسن تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • اقبالی.اکرم بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • اللهیار.قاسم بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • امیرحصاری.سارا طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • انواری رستمی.علی اصغر رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]