ابراهیمی.محمدحسن
بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
اسماعیل پور.حسن
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
اقبالی.اکرم
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
اللهیار.قاسم
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
امیرحصاری.سارا
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
انواری رستمی.علی اصغر
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]