ابراهیم پور آزادبنی.امیر
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ابوالحسنی.رامین
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسپید.مظفر
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
استواری.آرش
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسلامبلوچی.علیرضا
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
اسماعیل پور.حسن
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
افشار کاظمی.محمد علی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
افشار.حسین
تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
اکبریه.حمید
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
الوانی.سید مهدی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
امیری.هدایت
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
امینی سابق.زین العابدین
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]