ق

  • قاسم زاده.فاطمه بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • قاسمی.علی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • قائمی نژاد.سید محمود تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • قشلاقی.محسن ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]