قاسم زاده.فاطمه
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قاسمی.علی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قائمی نژاد.سید محمود
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
قشلاقی.محسن
ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]