قاسم زاده.فاطمه
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قاسم زاده.فاطمه
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
قاسمی نامقی.محمد
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
قاسمی نژاد.یاسر
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قاسمی.بهروز
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آنها طی سال های 1387 الی 1391
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
قاسمی.بهروز
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
قاسمی.بهروز
بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
قاسمی.بهروز
بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
قاسمی.بهروز
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
قاسمی.بهروز
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قاسمی.علی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قالباف اصل.حسن
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قائم مقامی فراهانی.خدیجه
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
قائمی نژاد.سید محمود
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
قباخلو.حامد
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قدمی.محسن
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
قدیمی.بهناز
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قربان حسینی.مسعود
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قربانی.پریسا
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
قربانی.علی
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
قربانی.فاضل
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قره بیگلو.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قریب گرکانی.سمیرا
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قشقایی.سمیرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قشلاقی.محسن
ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
قلندری.مرضیه
تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قلیچ خان.اکرم
طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسبوکارهای استارتآپ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
قمیان.محمد مهدی
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
قوچانی.فرخ
ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
قهرمانی قاجار.سوسن
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
قیاسی.فاطمه
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]