ق

  • قاسم زاده.فاطمه بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • قاسم زاده.فاطمه رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قاسمی نامقی.محمد ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قاسمی نژاد.یاسر ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قاسمی.بهروز ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.بهروز شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.بهروز تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • قاسمی.بهروز بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • قاسمی.بهروز بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • قاسمی.بهروز بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • قاسمی.بهروز بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • قاسمی.بهروز بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • قاسمی.بهروز بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • قاسمی.علی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • قالباف اصل.حسن تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • قائم مقامی فراهانی.خدیجه شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • قائمی نژاد.سید محمود تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • قباخلو.حامد طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • قدمی.محسن مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • قدیمی.بهناز بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قربان حسینی.مسعود ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قربانی.پریسا بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • قربانی.علی طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • قربانی.فاضل رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • قره بیگلو.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قریب گرکانی.سمیرا ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قشقایی.سمیرا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • قشلاقی.محسن ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • قلندری.مرضیه تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قلیچ خان.اکرم طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • قمیان.محمد مهدی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • قوچانی.فرخ ویژگی­های شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • قهرمانی قاجار.سوسن نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • قیاسی.فاطمه بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]