ر

  • رادفر.رضا مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رادفر.رضا تبیین روابط بین ابعاد و شاخص‌های مدل پذیرش فناوری‌های اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • رادفر.محمدرضا طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • رادمان نژاد.حمیدرضا طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • رادمنش.یاسین بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • راز.شاهین بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • راه چمنی.احمد راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • ربانی.سهیلا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • ربانی.مژده رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • ربیعی مندجین.محمدرضا طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروه‌های کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • ربیعی مندجین.محمدرضا ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • ربیعی مندجین.محمدرضا الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • ربیعی مندجین.محمدرضا بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • رجب دری.حسین رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • رجب‌پور.ابراهیم بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • رجبی.آزاده بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • رحمانی نیا.احسان تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • رحمانی.رضا بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • رحمانی.مهدی برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رحمتی غفرانی.یلدا تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • رحمتی.آناهیتا بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رحیم پور.مهین مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • رحیمی نیا.هیوا تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • رحیمی نیک.اعظم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رحیمی نیک.اعظم تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رحیمی نیک.اعظم طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رحیمی نیک.اعظم طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • رحیمی نیک.اعظم ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رحیمی نیک.اعظم مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • رحیمی.اسکندر ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رحیمیان.محمد نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • رخشانی.جاوید بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رخیده.محمدرضا فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • ردایی.هادی تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • رزم اور.فرشاد اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رزمی بنفشه ورق.ندا بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رزمی بنفشه ورق.ندا بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • رستمی.علی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • رستمی.محمدرضا ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رستمی.مریم تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • رستمی.نفیسه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رسولی.کامران شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • رشادت جو.حمیده ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رشیدی.سمیه عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رضاسیان.علی طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • رضایی منش.بهروز بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • رضایی نور.جلال شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاردرایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • رضایی.حامد تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • رضایی.علی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • رضاییان زیدی.جواد تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • رضائی منش.حسینعلی تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • رضائی.مریم تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رضائی.یونس طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رضائیان.علی تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • رضائیان.علی شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رضائیان.علی سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رضائیان.علی تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رضائیان.علی آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • رضائیان.ندا بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رمضانی.مجتبی تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • رنجبر.محمد حسین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • رنجبر.محمد حسین شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • رنجبر.محمد حسین ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • رنجبر.محمد حسین بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • رنجبر.محمد حسین ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • روستا.علیرضا بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • روستا.علیرضا تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • روستا.علیرضا طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • روستا.علیرضا بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • روستایی.رضا بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • روشن قیاس.ابراهیم بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رویایی.احمد بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • رویایی.احمد ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکت‌ها به کمک تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای با عوامل نامطلوب [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • رهنمای رودپشتی.فریدون تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]