رادفر.رضا
مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رادفر.رضا
تبیین روابط بین ابعاد و شاخصهای مدل پذیرش فناوریهای اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
رادفر.محمدرضا
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رادمان نژاد.حمیدرضا
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
رادمنش.یاسین
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
راز.شاهین
بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرفکننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
راه چمنی.احمد
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ربانی.سهیلا
اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
ربانی.مژده
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ربیعی مندجین.محمدرضا
طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ربیعی مندجین.محمدرضا
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ربیعی مندجین.محمدرضا
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ربیعی مندجین.محمدرضا
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
رجب دری.حسین
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رجبپور.ابراهیم
بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آنها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
رجبی.آزاده
بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
رحمانی نیا.احسان
تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
رحمانی.رضا
بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
رحمانی.مهدی
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رحمتی غفرانی.یلدا
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
رحمتی.آناهیتا
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رحیمی نیا.هیوا
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
رحیمی نیک.اعظم
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
رحیمی نیک.اعظم
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رحیمی نیک.اعظم
مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
رحیمی.اسکندر
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رحیمیان.محمد
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
رخشانی.جاوید
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رخیده.محمدرضا
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ردایی.هادی
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رزم اور.فرشاد
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رزمی بنفشه ورق.ندا
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رزمی بنفشه ورق.ندا
بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
رستمی.علی
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
رستمی.محمدرضا
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رستمی.مریم
تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
رستمی.نفیسه
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رسولی.کامران
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
رشادت جو.حمیده
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رضاسیان.علی
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
رضایی منش.بهروز
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رضایی نور.جلال
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکتهای توسعهدهنده نرمافزاردرایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
رضایی.حامد
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
رضایی.علی
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
رضاییان زیدی.جواد
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
رضائی منش.حسینعلی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رضائی.مریم
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رضائی.یونس
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رضائیان.علی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رضائیان.علی
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رضائیان.علی
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
رضائیان.ندا
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رمضانی.مجتبی
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رنجبر.محمد حسین
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رنجبر.محمد حسین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
رنجبر.محمد حسین
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رنجبر.محمد حسین
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
رنجبر.محمد حسین
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
روستا.علیرضا
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
روستا.علیرضا
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
روستا.علیرضا
طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
روستا.علیرضا
بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
روستایی.رضا
بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
روشن قیاس.ابراهیم
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رویایی.احمد
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
رویایی.احمد
ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکتها به کمک تحلیل پوششی دادههای شبکهای با عوامل نامطلوب
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
رهنمای رودپشتی.فریدون
تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایهگذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]