ساجدی.سمانه
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ساده.احسان
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ساده.احسان
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ساده.احسان
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ساعی.یاسر
بررسی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهرهوری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
سایبانی.حمید رضا
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سبحانی فرد.یاسر
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
سبحانی فرد.یاسر
بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
سپهوند.رضا
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ستایش سرور.امیرعلی
مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ستایش.سحر
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سجادی جاغرق.سید عبداله
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سجادی.سید عبداله
طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
سردار.سهیلا
بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
سرگلزایی.مصطفی
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سرلک.احمد
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
سرلک.احمد
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
سرلک.احمد
ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
سرمدسعیدی.سهیل
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سرمدسعیدی.سهیل
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
سعیدنیا.حمیدرضا
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکتهای خدمات بازاریابی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1388]
سعیدنیا.حمیدرضا
عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
سعیدنیا.حمیدرضا
تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1390]
سعیدی.پرویز
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سعیدی.پرویز
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سعیدی.نیما
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
سعیدیان.مجید
بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سفیدگر.افروز
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سقایی.عباس
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سلاجقه.سنجر
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
سلامی.علیرضا
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سلطان آباد.هیرش
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سلطانی فر.محمد
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
سلطانی.سولماز
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سلطانی.نجما
عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
سلیمانزاده.مینا
طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
سلیمانی.اعظم
بررسی تأثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
سلیمی.غلامرضا
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
سمیعی.روح اله
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سوادی.مهدی
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سواررخش.محمود
بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
سوری.علی
طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
سهرابی.ابوالفضل
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
سهرابی.آرزو
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
سهرابی.شهلا
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سهرابی.طهمورث
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
سهرابی.طهمورث
بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سهرابی.طهمورث
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سهرابی.طهمورث
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سهرابی.طهمورث
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
سهرابی.طهمورث
بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
سهرابی.فاطمه
بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
سهرابی.محمد
عصر اطلاعات و مدیریت سلامی
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
سید حسینی.سید مجید
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سید علی اکبر.سید محسن
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
سیدجوادین.سیدرضا
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیمگیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
سیدرضوی.لیلا
بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
سیدنقوی.میرعلی
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سیدنقوی.میرعلی
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سیدنقوی.میرعلی
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
سیدنقوی.میرعلی
طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سینا.افسانه
مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
سیه پوش.سوسن
بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]