س

  • ساجدی.سمانه شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • ساده.احسان تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • ساده.احسان نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ساده.احسان ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • ساعی.یاسر بررسی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهره‌وری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • سایبانی.حمید رضا معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سبحانی فرد.یاسر طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • سبحانی فرد.یاسر بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • سپهوند.رضا بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • ستایش سرور.امیرعلی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ستایش.سحر بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سجادی جاغرق.سید عبداله تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سجادی.سید عبداله طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سردار.سهیلا بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • سرگلزایی.مصطفی شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سرلک.احمد اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • سرلک.احمد رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • سرلک.احمد ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • سرمد سعیدی.سهیل تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • سرمدسعیدی.سهیل شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سرمدسعیدی.سهیل ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • سعیدنیا.حمیدرضا شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • سعیدنیا.حمیدرضا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • سعیدنیا.حمیدرضا تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • سعیدی.پرویز شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سعیدی.پرویز توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سعیدی.نیما بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • سعیدیان.مجید بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • سفیدگر.افروز تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سقایی.عباس "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سلاجقه.سنجر بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • سلامی.علیرضا ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • سلطان آباد.هیرش تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سلطانی فر.محمد مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سلطانی.سولماز ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سلطانی.نجما عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سلیمانزاده.مینا طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • سلیمانی.اعظم بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • سلیمی.غلامرضا بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • سمیعی.روح اله ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سوادی.مهدی معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سواررخش.محمود بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • سوری.علی طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • سهرابی.ابوالفضل نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • سهرابی.آرزو بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • سهرابی.شهلا جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • سهرابی.شهلا همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سهرابی.شهلا تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سهرابی.طهمورث شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • سهرابی.طهمورث بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • سهرابی.طهمورث بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • سهرابی.طهمورث بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • سهرابی.فاطمه بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • سهرابی.محمد عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • سید حسینی.سید مجید بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سید علی اکبر.سید محسن تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • سیدجوادین.سیدرضا مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • سیدرضوی.لیلا بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • سیدنقوی.میرعلی طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سینا.افسانه مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • سیه پوش.سوسن بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]