پاداش.حمید
ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
پاداشی.فریده
شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
پاک مرام.عسگر
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
پاک مرام.عسگر
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
پرچمی سرقین.مریم
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
پرگو.محبوبه
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
پرویزی.آرش
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی دادهها جهت مقایسه و رتبهبندی گزینهها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
پنادگو.لیلا
بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
پوربابا.حمید
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
پورداد.محمد
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
پورزمانی.زهرا
مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
پورزمانی.زهرا
سطح خوانایی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و کسب و کار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
پورزمانی.زهرا
تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایهگذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
پورسلیمی.مجتبی
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
پورصادق.ناصر
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
پورقلی.امیر
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
پورقلی.امیر
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
پورقلی.امیر
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
پویا.علیرضا
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
پیرزاد.علی
رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
پیرزاد.علی
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
پیرزاد.علی
شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]