پ

  • پاداش.حمید ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • پاداشی.فریده شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • پاک مرام.عسگر تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • پاک مرام.عسگر بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • پرچمی سرقین.مریم بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • پرگو.محبوبه واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • پرویزی.آرش ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • پنادگو.لیلا بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • پوربابا.حمید بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • پورداد.محمد رابطه بین مؤلفه‌های رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی‌کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • پورزمانی.زهرا مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • پورزمانی.زهرا سطح خوانایی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و کسب و کار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • پورزمانی.زهرا تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • پورسلیمی.مجتبی ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • پورصادق.ناصر بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • پورقلی.امیر ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • پورقلی.امیر شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • پورقلی.امیر طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • پویا.علیرضا چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • پیرزاد.علی رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • پیرزاد.علی بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • پیرزاد.علی شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]