ح

  • حاتمی نسب.سید حسن رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حاجی شاهوردی.دنیا ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بین‌المللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانک‌های عامل) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حاجی کزیمی.آرش تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حاجی.غلامعلی رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حافظ تقوا.پوریا تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • حامی.محمد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حبیبی.سیامک تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حبیبی.محمد بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حبیبی.مهدی ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حبیبی.نیکا طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حجتی.سید عبداله تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسن نژاد.سلیمان بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حسنوند.داریوش اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسنی.سیدرضا تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • حسنی.فرنود مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسنی.محمدعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حسین پور.مهدی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی‌کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حسین پور.مهدی تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسین پور.مهدی طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکت‌ها به کمک تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای با عوامل نامطلوب [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده.سمیه تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حسین زاده.علی چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حسین زاده.علی ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسینی منش.هادی رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.دانا مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.زهرا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حسینی.سعید بررسی پیامدهای پیاده‌سازی سیستم نام‌نویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی.سید شمس الدین اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سیدعلی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی.میرزا حسن ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حسینی.میرزاحسن طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حقیقت منفرد.جلال طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حقیقت منفرد.جلال توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حقیقت.سارا اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • حکاک زاده.مینا تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حلواچی زاده.دل ناز تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حمیدی زاده.محمدرضا تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • حمیدی زاده.محمدرضا تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • حمیدی زاده.محمدرضا توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حمیدی زاده.محمدرضا ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • حمیدیزاده.علی عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حنیفی.فرهاد طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • حنیفی.فرهاد ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • حنیفی.فرهاد تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حنیفی.فرهاد بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حنیفی.فریبا تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدر پور.فرزانه ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.حسن علی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • حیدری.حسینعلی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • حیدری.حسینعلی الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • حیدری.داود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حیدری.سیدعباس تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدل اندازه‌گیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حیدری.سیدعباس مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.عباس ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • حیدری.علی مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]