حاتمی نسب.سید حسن
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حاجی شاهوردی.دنیا
ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بینالمللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانکهای عامل)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حاجی کزیمی.آرش
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حاجی.غلامعلی
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حاجیها.زهره
سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1390]
حاجیها.زهره
ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1390]
حافظ تقوا.پوریا
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
حامی.محمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حبیبی.سیامک
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حبیبی.محمد
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حبیبی.مهدی
ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
حبیبی.نیکا
طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حجتی.سید عبداله
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسن زاده دوگوری.مهرداد
بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
حسن زاده.مهرداد
تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
حسن نژاد.سلیمان
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حسنوند.داریوش
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسنی.سیدرضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حسنی.فرنود
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسنی.محمدعلی
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حسین پور.مهدی
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حسین پور.مهدی
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسین پور.مهدی
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین زاده لطفی.فرهاد
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حسین زاده.سمیه
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین زاده.علی
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حسین زاده.علی
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حسینی امیری.سیدمحمود
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
حسینی طبقدهی.سیده لیلا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسینی منش.هادی
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسینی.دانا
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسینی.زهرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حسینی.سعید
بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی.سید رسول
مدیریت سود و اطلاعات صورتهای مالی
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
حسینی.سید شمس الدین
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسینی.سیدعلی
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی.میرزا حسن
ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
حسینی.میرزاحسن
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حق شناس کاشانی.فریده
تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حقیقت منفرد.جلال
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حقیقت منفرد.جلال
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حقیقت منفرد.جلال
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
حنیفی.فرهاد
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
حنیفی.فرهاد
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
حنیفی.فرهاد
بهکارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
حنیفی.فرهاد
عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
حنیفی.فرهاد
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حنیفی.فرهاد
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حنیفی.فریبا
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیات.علی اصغر
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
حیدر پور.فرزانه
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدرزاده.کامبیز
تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1390]
حیدری.حسن علی
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
حیدری.حسینعلی
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
حیدری.حسینعلی
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
حیدری.داود
بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.سیدعباس
نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حیدری.سیدعباس
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حیدری.سیدعباس
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حیدری.سیدعباس
مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حیدری.سیدعباس
طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیدری.سیدعباس
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.عباس
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
حیدری.عباس
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
حیدری.علی
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]