ح

  • حاتمی نسب.سید حسن رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حبیبی.مهدی ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حبیبی.نیکا طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حسنی.فرنود مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حسینی منش.هادی رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.دانا مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.میرزا حسن ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حمیدی زاده.محمدرضا توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدل اندازه‌گیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]