حاتمی نسب.سید حسن
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حبیبی.مهدی
ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
حبیبی.نیکا
طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حسنی.فرنود
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسین زاده لطفی.فرهاد
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حسینی منش.هادی
رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسینی.دانا
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حسینی.میرزا حسن
ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حمیدی زاده.محمدرضا
توسعه و تبیین ابعاد پیامهای ترغیبی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]