حاجی شاهوردی.دنیا
ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بینالمللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانکهای عامل)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حاجی کزیمی.آرش
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حاجی.غلامعلی
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حامی.محمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حبیبی.سیامک
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حبیبی.محمد
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حسین پور.مهدی
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حسین پور.مهدی
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین زاده.سمیه
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین زاده.علی
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حسینی.زهرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حسینی.میرزاحسن
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حقیقت منفرد.جلال
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حکاک زاده.مینا
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حنیفی.فرهاد
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حنیفی.فرهاد
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدری.علی
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]