ف

  • فانی.مجید بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فتحی.زاداله نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فتحی.محمد رضا مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فدوی.عارفه نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فرزین.میلاد بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فرهمند.امیر عباس تبیین روابط بین ابعاد و شاخص‌های مدل پذیرش فناوری‌های اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فشاری.مجید ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فقانی.مهدی مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فلاح.میرفیض ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.میرفیض بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.میرفیض مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فیلی.اردلان بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]