فانی.مجید
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فتحی.زاداله
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فتحی.محمد رضا
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فدوی.عارفه
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فرزین.میلاد
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فرهمند.امیر عباس
تبیین روابط بین ابعاد و شاخصهای مدل پذیرش فناوریهای اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فریدچهر.الهام
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فشاری.مجید
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فقانی.مهدی
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فلاح.میرفیض
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فلاح.میرفیض
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فلاح.میرفیض
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فیلی.اردلان
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]