فارسی.سلمان
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فاطمی فر.آزاده
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
فانی.مجید
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فانی.مجید
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فتاحی.مجید
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکتهای صنعتی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
فتاحی.محمدعظیم
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فتحی.زادالله
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
فتحی.زاداله
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فتحی.زاداله
نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
فتحی.زاداله
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
فتحی.زاداله
تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوعگرایی سرمایهگذاران بر عملکرد سرمایهگذاری شرکتها
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فتحی.محمد رضا
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فخار پور.مهسا
عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
فخری.مریم
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فدائی کرمانی.رضا
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فدوی.عارفه
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فدوی.عارفه
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فراقیان.حمید
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
فرامرزی پلنگر.مینا
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فرتوک زاده.حمیدرضا
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فرج پور.قاسم
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فرحناک.مرتضی
بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فرزین.میلاد
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فرمانی.روح اله
تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحولگرا
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فرمهینی فراهانی.محمدرضا
سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش در شرکت بیمه ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
فروغی پور.حمید
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فرهادی.لیلی
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
فرهمند.امیر عباس
تبیین روابط بین ابعاد و شاخصهای مدل پذیرش فناوریهای اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فرهمند.علی اصغر
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فریدچهر.الهام
بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
فریدچهر.الهام
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فشاری.مجید
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فعلی.راضیه
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
فقانی.مهدی
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فقیهی.مهدی
ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
فلاح حسینی.احمد
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
فلاح شمس لیالستانی.میر فیض
طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
فلاح.محسن
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فلاح.میرفیض
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
فلاح.میرفیض
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فلاح.میرفیض
رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فلاح.میرفیض
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فلاح.میرفیض
تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فلاح.میرفیض
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فلاح.میرفیض
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فلاح.میرفیض
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فلاح.میرفیض
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
فلاح.میرفیض
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فلاح.میرفیض
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1389]
فلاح.میرفیض
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
فلاح.میرفیض
مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فلاح.میرفیض
بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فلکی.پریسا
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فلیحی پیربستی.نعمت الله
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
فلیحی.نعمت
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فیاض.علی
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
فیض اللهی.صادق
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
فیلی.اردلان
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فیلی.مینا
نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]