ف

  • فارسی.سلمان معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فاطمی فر.آزاده شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • فانی.مجید بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فانی.مجید تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • فتاحی.مجید ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فتاحی.محمدعظیم شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فتحی.زادالله بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • فتحی.زاداله نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فتحی.زاداله نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • فتحی.زاداله ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • فتحی.زاداله تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوع‌گرایی سرمایه‌گذاران بر عملکرد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فتحی.محمد رضا مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فخار پور.مهسا عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فخری.مریم تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فدائی کرمانی.رضا ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فدوی.عارفه ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • فدوی.عارفه نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فراقیان.حمید شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • فرامرزی پلنگر.مینا بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • فرتوک زاده.حمیدرضا تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فرج پور.قاسم ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فرحناک.مرتضی بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • فرزین.میلاد بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فرمانی.روح اله تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحول‌گرا [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فرمهینی فراهانی.محمدرضا سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش ‏در شرکت بیمه ایران ‏ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • فروغی پور.حمید طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فرهادی.لیلی بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • فرهمند.امیر عباس تبیین روابط بین ابعاد و شاخص‌های مدل پذیرش فناوری‌های اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فرهمند.امیر عباس سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فرهمند.علی اصغر طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • فریدچهر.الهام بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فشاری.مجید ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فعلی.راضیه بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • فقانی.مهدی مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فقیهی.مهدی ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فلاح حسینی.احمد تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • فلاح شمس لیالستانی.میر فیض طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.محسن شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • فلاح.میرفیض طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • فلاح.میرفیض طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • فلاح.میرفیض رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فلاح.میرفیض بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.میرفیض ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.میرفیض ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • فلاح.میرفیض بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فلاح.میرفیض نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • فلاح.میرفیض ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • فلاح.میرفیض مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • فلاح.میرفیض بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • فلکی.پریسا آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • فلیحی پیربستی.نعمت الله بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • فلیحی.نعمت بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فیاض.علی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • فیض اللهی.صادق الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • فیلی.اردلان بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فیلی.مینا نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]