جاسبی.عبدالله
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
جانمحمدی.امیر حسین
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
جبارزاده.سیدوحید
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
جباری نوقابی.مهدی
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
جباری.نگین
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جعفری.پژمان
بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
جعفری.سیامک
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
جلالی.سجاد
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
جلالی.سیدمهدی
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
جلالی.سیدمهدی
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
جلالی.لیلا
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جلیلی.سودابه
شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیتهای تحلیلی سازمانی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جلیلیان.ایمان
توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیتهای اشتغال کسبوکارهای دانشبنیان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
جلیلیان.معصومه
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جمشیدی اوانکی.مینا
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
جمشیدی اوانکی.مینا
اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
جمشیدی.محمدجواد
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جمشیدی.مینا
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
جمشیدیاوانکی.مینا
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
جمشیدیاوانکی.مینا
تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
جندقی.غلامرضا
بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
جندقی.غلامرضا
رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
جوانشیر.حسن
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
جوانمرد.حبیب اله
ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
جوانمرد.حبیب اله
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
جوانمرد.حبیب اله
تعیین سطح اتوماسیون سیستم لجستیک در صنایع بزرگ مونتاژ ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
جواهری.وحید
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
جووری.بهنوش
بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
جووری.بهنوش
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
جهانشاد.آزیتا
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
جهانگیرنیا.حسین
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
جهانگیری.علی
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
جهانی.مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]