ج

  • جاسبی.عبدالله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • جانمحمدی.امیر حسین بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • جبارزاده.سیدوحید ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • جباری نوقابی.مهدی بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • جباری.نگین بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جعفری.پژمان بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • جعفری.سیامک شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • جلالی.سجاد رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • جلالی.سیدمهدی تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • جلالی.سیدمهدی تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • جلالی.لیلا نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جلیلی.سودابه شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیت‌های تحلیلی سازمانی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • جلیلیان.ایمان توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • جلیلیان.معصومه شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جمشیدی اوانکی.مینا طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • جمشیدی اوانکی.مینا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • جمشیدی.محمدجواد طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • جمشیدی.مینا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • جمشیدی‌اوانکی.مینا بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • جمشیدی‌اوانکی.مینا تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • جندقی.غلامرضا بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • جندقی.غلامرضا رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • جوانشیر.حسن طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • جوانمرد.حبیب اله ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • جوانمرد.حبیب اله اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • جوانمرد.حبیب اله تعیین سطح اتوماسیون سیستم لجستیک در صنایع بزرگ مونتاژ ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • جواهری.وحید ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • جووری.بهنوش بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • جووری.بهنوش نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • جهانشاد.آزیتا انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • جهانگیرنیا.حسین طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • جهانگیری.علی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • جهانی.مهدی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]