ج

  • جباری.نگین بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جلالی.سیدمهدی تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • جلالی.لیلا نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جلیلیان.معصومه شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جهانشاد.آزیتا انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]