جباری.نگین
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جلالی.سیدمهدی
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
جلالی.لیلا
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جلیلیان.معصومه
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جهانشاد.آزیتا
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]