دامن کشیده.مرجان
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درانی.محمدرضا
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درخشانی.کاوه
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درودی.هما
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
درویش پور.حجت الله
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
درویش.فاطمه
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دلگشایی.یلدا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دیهیم.جواد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]