د

  • داوری.علی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • دست پاک.امین بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • دل‌افروز.نرگس تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • دل‌افروز.نرگس شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • دلنواز.بیتا بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • دهدشتی شاهرخ.زهره شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]