بابایی.محمدرضا
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
باقری.مهدی
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بختیاری.شایان
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بوعذار.محمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بهمنش.مهرانه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بیانی هدش.احمدعلی
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بیگی.شاهرخ
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]