ب

  • بابایی.محمدرضا سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • باقری.مهدی ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بختیاری.شایان بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بوعذار.محمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بهمنش.مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بیانی هدش.احمدعلی نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بیگی.شاهرخ فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بینشیان.ملیحه بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • بینشیان.ملیحه بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]