ب

  • بابایی زگیلکی.محمدعلی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • باقرزاده.مرتضی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • باقری.فاطمه عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • بخشی زاده.علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • برزگر.بهروز عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]