صالحی صدقیانی.جمشید
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
صالحی.سمیه
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
صدیقی زاده.علی
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
صراف.فاطمه
بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]