ص

  • صادقی.حمید بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • صادقی.منصوره بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • صیدی.محسن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]