صادقی.حمید
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
صادقی.منصوره
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
صیدی.محسن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]