ص

  • صادقی.مرضیه بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • صفایی تبریزی.الهه بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برون‌سازمانی در پیش‌بینی رفتار بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • صفایی.راضیه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • صفرزاده.حسین بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]