صادقی.مرضیه
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
صفایی تبریزی.الهه
بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برونسازمانی در پیشبینی رفتار بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
صفایی.راضیه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
صفرزاده.حسین
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]