احمدی شریف.محمود
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
احمدی.مجید
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اسلامی.شیوا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل پور.فریدون
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل زاده مقری.علی
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیلی.زینب
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اعتماد.محسن
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
افشارنژاد.علیرضا
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
افشاری راد.مجید
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اکبری.سمیرا
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
الوانی.سید مهدی
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
امیدی.علی
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امیرکبیری.علیرضا
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
انواری رستمی.علی اصغر
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اولین چهارسوقی.رویا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ایمان خان.نیلوفر
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]