ا

  • احمدی شریف.محمود طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.مجید تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اسلامی.شیوا بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل پور.فریدون تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل زاده مقری.علی اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیلی.زینب نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اعتماد.محسن مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • افشارنژاد.علیرضا ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • افشاری راد.مجید اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اکبری.سمیرا بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • الوانی.سید مهدی تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • امیدی.علی ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • امیرکبیری.علیرضا تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • انواری رستمی.علی اصغر ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اولین چهارسوقی.رویا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ایمان خان.نیلوفر مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]