ا

  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • احمدی دانیالی.آرزو بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.ابوالقاسم ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • اسلامی.شیوا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • امیدی.انوش چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • ایران نژاد پاریزی.الهام ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]