ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • زمردیان.غلامرضا طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • زنگنه اینالو.محمد جواد شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]