خ

  • خجسته خسرو.عطیه تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • خسروانجم.داود طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خواجوی.مریم ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خیری.بهرام شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • خیری.بهرام ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خیری.حمیدرضا شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]