خجسته خسرو.عطیه
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
خسروانجم.داود
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خواجوی.مریم
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خیری.بهرام
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
خیری.بهرام
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خیری.حمیدرضا
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]