ن

  • نژاد محمد نامقی.احسانه تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحول‌گرا [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • نژاد محمد.احسانه تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • نسائی.خبات بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • نصیری واحد.مهدی طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • نعمت بخش آبکنار.فرزین عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • نوربخش.سید کامران عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]