ن

  • نامنی.وحید طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نجف زاده ضیاالدین.محمد تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نجفی مقدم.علی بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نجمی.مسعود شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نصرالهی.بیتا بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نعامی.عبداله شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • نعمتی زاده.نسیم شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نورائی.مریم بررسی تاثیر کنترل‌های داخلی شرکت‌ها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایه‌گذاری به جریان نقدی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • نوربخش.سید کامران تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نوروزی مبارکه.علی ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نوروزی.مهسا تدوین مدل سازمان حرفه‌گرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]