عابدینی مقانکی.زهرا
بکارگیری مدل نوآوریباز در توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکتهای بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عباسی نامی.حامد
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عباسی.فاطمه
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عدالتیان شهریاری.جمشید
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عدالتیان شهریاری.جمشید
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
عقیلی.سید وحید
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
علاف جعفری.الناز
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علیزاده مجد.امیررضا
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علیقلی.منصوره
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عیوضی حشمت.علی اصغر
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]