ع

  • عابدینی مقانکی.زهرا بکارگیری مدل نوآوری‌باز در توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عباسی نامی.حامد بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.فاطمه ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • عقیلی.سید وحید تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • علاف جعفری.الناز بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علیزاده مجد.امیررضا واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علیقلی.منصوره طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • علیقلی.منصوره چارچوب مفهومی قابلیت‌های بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]