طالبی.کامبیز
بکارگیری مدل نوآوریباز در توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکتهای بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
طیبی.علیرضا
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
طیبی.علیرضا
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]