ط

  • طالبی.کامبیز بکارگیری مدل نوآوری‌باز در توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • طیبی.علیرضا ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • طیبی.علیرضا ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]