ع

  • عابدینی مقانکی.زهرا بکارگیری مدل نوآوری‌باز در توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عادلخانی.حسین طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عاشری.فاطمه دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • عاقل فدیهه.زهرا تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عامری شهرابی.محسن ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • عامری شهرابی.محسن شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عباس پور اسفدن.قنبر رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عباسی سروک.لطف اله شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عباسی نامی.حامد بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.ابراهیم کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عباسی.فاطمه ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.محمد بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • عباسیان فر.طیبه طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عباسیان.عزت اله مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عبدالحسین زاده.اکبر عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • عبدالحسین زاده.اکبر تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • عبدالرحیمیان.محسن ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عبدالشاه.محمد تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • عبداللهی.زهرا ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • عبداللهی.شوانه ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عبدالوند.محمدعلی تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • عبدالوند.محمدعلی عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عبدی.مصطفی بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عدلی.علیرضا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • عربی.افسانه شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • عزیزی.ساناز ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • عزیزی.صدیقه ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عزیزی.میثم ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • عزیزی.میثم بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عساکره.ابراهیم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • عسگر زاده.عزت اله ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عشاقی.فرزانه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • عطایی.سمانه طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • عظیم زاده.علی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عظیمی.حمیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • عقیلی.سید وحید تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • علاف جعفری.الناز بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علامه.مهتاب بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • علایی.امیر ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • علمشاهی.احمد دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • علوی ششتمد.محمد ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • علی اکبر پور.حمیده شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • علی پور.شهرام ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • علی نژاد.علیرضا ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • علی نژاد.علیرضا روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • علیرضایی.ابوتراب طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • علیزاده مجد.امیررضا واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علیزاده مشکانی.فتانه توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • علیزاده.حمید ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • علیزاده.نریمان حسین تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • علیقلی.منصوره عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • علیقلی.منصوره شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • علیقلی.منصوره ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • علیقلی.منصوره چارچوب مفهومی قابلیت‌های بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • علیقلی.منصوره طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • علیقلی.منصوره طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • عماری.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عیدی وندی.علی محمد طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عین آبادی.جواد تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]