عابدینی مقانکی.زهرا
بکارگیری مدل نوآوریباز در توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکتهای بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عادلخانی.حسین
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عاشری.فاطمه
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
عاقل فدیهه.زهرا
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عامری شهرابی.محسن
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
عامری شهرابی.محسن
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
عباس پور اسفدن.قنبر
رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عباسی نامی.حامد
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عباسی.ابراهیم
کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عباسی.فاطمه
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عباسی.محمد
بررسی سبکهای رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
عباسیان فر.طیبه
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
عباسیان.عزت اله
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
عبدالحسین زاده.اکبر
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
عبدالحسین زاده.اکبر
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
عبدالرحیمیان.محسن
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عبداللهی.زهرا
ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
عبداللهی.شوانه
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
عبدالوند.محمدعلی
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
عبدالوند.محمدعلی
عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عبدی.مصطفی
بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
عدالتیان شهریاری.جمشید
طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عدالتیان شهریاری.جمشید
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عدالتیان شهریاری.جمشید
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
عدالتیان شهریاری.جمشید
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
عدالتيان شهرياري.جمشيد
توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیتهای اشتغال کسبوکارهای دانشبنیان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
عدالتيان شهرياري.جمشيد
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
عدالتيان شهرياري.جمشيد
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
عدلی.علیرضا
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
عربی.افسانه
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
عزیزی.ساناز
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
عزیزی.صدیقه
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
عزیزی.میثم
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
عزیزی.میثم
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
عساکره.ابراهیم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
عسگر زاده.عزت اله
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عشاقی.فرزانه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
عطایی.سمانه
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
عظیم زاده.علی
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عظیمی.حمیدرضا
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
عقیلی.سید وحید
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
علاف جعفری.الناز
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علامه.مهتاب
بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آنها طی سال های 1387 الی 1391
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
علایی.امیر
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
علمشاهی.احمد
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
علوی ششتمد.محمد
ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
علی اکبر پور.حمیده
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
علی پور.شهرام
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
علی نژاد.علیرضا
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی دادهها جهت مقایسه و رتبهبندی گزینهها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
علی نژاد.علیرضا
ارزیابی عملکرد شرکتهای داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
علی نژاد.علیرضا
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
علی نژاد.علیرضا
روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
علیرضایی.ابوتراب
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
علیزاده مجد.امیررضا
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علیزاده مشکانی.فتانه
توسعه و تبیین ابعاد پیامهای ترغیبی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
علیزاده.حمید
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
علیزاده.نریمان حسین
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
علیقلی.منصوره
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
علیقلی.منصوره
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
علیقلی.منصوره
ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
علیقلی.منصوره
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
علیقلی.منصوره
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
عماری.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عیدی وندی.علی محمد
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عین آبادی.جواد
تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
عیوضی حشمت.علی اصغر
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
عیوضی حشمت.علی اصغر
طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
عیوضی حشمت.علی اصغر
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عیوضی حشمت.علی اصغر
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]