کاباران زاد قدیم.محمدرضا
بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل.
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
کاباران زاد قدیم.محمدرضا
اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
کاباران زاد قدیم.محمدرضا
بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
کاباران زاده قدیم.محمدرضا
توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیتهای اشتغال کسبوکارهای دانشبنیان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
کاباران زاده قدیم.محمدرضا
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
کاظمی رهبر.مجتبی
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کاظمی.رضا
نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کافی.محمدمهدی
نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
کاملی.محمدجواد
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کاوسی.اسماعیل
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کاوسی.اسماعیل
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
کاوسی.اسماعیل
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
کبیری.فاطمه
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کثیرلو.مجید
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کجوری.حمیدرضا
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کرامتی.محمدعلی
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
کرامتی.محمدعلی
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کرامتی.محمدعلی
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
کردستانی.فرشته
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کردلویی.حمید رضا
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کردلویی.حمید رضا
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
کردلویی.حمید رضا
بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
کردلویی.حمید رضا
بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
کریمی زند.مهدی
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
کریمی زند.مهدی
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
کریمی زند.مهدی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
کریمی زند.مهدی
ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
کریمی.الهام
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
کریمی.حسین
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کسرائی.احمدرضا
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
کسکه.شهاب
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
کشانچی.بهزاد
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کشانچی.بهزاد
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کشانچی.بهزاد
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
کشاورز.سمیه
بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کشتکار.مهران
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کفائی مهر.محمدحسن
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
کلیج.لیلا
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
کمالی پور.محمد
رقابتپذیری و فضای کسب و کار
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کنعانی طهرانی.شایان
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کوزه گر.پریناز
سطح خوانایی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و کسب و کار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
کوکبی.راضیه
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کوکبی.راضیه
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
کوکبی.صدریه
تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینههای نمایندگی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
کولوبندی.عبداله
بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
کولوبندی.عبداله
تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
کولوبندی.عبداله
بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
کولوبندی.عبداله
بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان بهعنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]