ب

  • باباپور.اصغر ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • بابازاده.محمد تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • بابانژاد.باقر رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بابایی زگیلکی.محمدعلی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • بابایی.مجتبی ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • بابایی.محمدرضا سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بادآور نهندی.یونس ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • باران چشمه.منوچهر طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • بازایی.قاسمعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • بازایی.قاسمعلی شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • بازایی.قاسمعلی ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • باقرزاده.مرتضی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • باقری قلعه جوقی.صدیقه شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • باقری.فاطمه عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • باقری.مهدی طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • باقری.مهدی تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • باقری.مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • باقری.مهدی ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • باقری.مهدی ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • باقری.مهدی طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • بان پرور.صهبا تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • باوی.دنیا بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • بحری ثالث.جمال تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بختیاری.شایان بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بخشم.میلاد طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بخشنده.قاسم تاثیر انگیزه­ های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بخشنده.قاسم بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بخشی زاده.علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • بدیع زاده.علی شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • بدیع زاده.علی ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • برادران حسن زاده.رسول رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • برازنده.سید مهدی مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • برزگر.بهروز عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • برومند.زهرا طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • برومند.زهرا سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • بستام.هادی چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • بشارتی زاده.رضا مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • بشردوست.امید ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بکی حسکویی.مرتضی ارائه مدل کارآمد ظرفیت‌های مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بوداقی.حسین عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • بوعذار.محمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بهاردوست.مهدی تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • بهاروند.فتانه تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهبودی.اصغر همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهرام زاد.مهرناز ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بهرام‌زاده.مهدی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • بهرامیان.لیلا مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • بهزادی نسب.سونیا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بهمنش.مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بهمنش.مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • بیات ترک.امیر شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیات.ماندانا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • بیانی هدش.احمدعلی نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بیک زاد.جعفر تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بیگ مرادی.رضا طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیگی.آرش اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • بیگی.شاهرخ فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • بینایی زاده.سارا سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • بینشیان.ملیحه بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • بینشیان.ملیحه بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]