باباپور.اصغر
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
بابازاده.محمد
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
بابانژاد.باقر
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
بابایی.مجتبی
ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
بابایی.محمدرضا
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بازایی.قاسمعلی
ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
باقرزاده.مرتضی
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
باقری قلعه جوقی.صدیقه
شناسایی عوامل تعیینکننده و پیامدهای وامهای غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
باقری.فاطمه
عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
باقری.مهدی
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
باقری.مهدی
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
باقری.مهدی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
باقری.مهدی
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
باقری.مهدی
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
باقری.مهدی
طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
بان پرور.صهبا
تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
باوی.دنیا
بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرفکننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
بحری ثالث.جمال
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بختیاری.شایان
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بخشم.میلاد
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
بخشنده.قاسم
تاثیر انگیزه های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
بخشنده.قاسم
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بخشی زاده.علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
بدیع زاده.علی
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
بدیع زاده.علی
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
برادران حسن زاده.رسول
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
برازنده.سید مهدی
مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
برزگر.بهروز
عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
برومند.زهرا
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
برومند.زهرا
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
بستام.هادی
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
بشارتی زاده.رضا
مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
بشردوست.امید
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بکی حسکویی.مرتضی
ارائه مدل کارآمد ظرفیتهای مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بوداقی.حسین
عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
بوعذار.محمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بهاردوست.مهدی
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
بهاروند.فتانه
تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بهزادی نسب.سونیا
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بهمنش.مهرانه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
بهمنش.مهرانه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بیات ترک.امیر
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
بیات.ماندانا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
بیانی هدش.احمدعلی
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بیک زاد.جعفر
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بیگ مرادی.رضا
طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
بیگی.آرش
اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
بیگی.شاهرخ
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]