خادمی.ابراهیم
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خالقی.فرامرز
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خانی.رضا
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
خانی.ناصر
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خجسته باقرزاده.حسن
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
خجسته خسرو.عطیه
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
خداپناه.بهمن
ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
خداداد حسینی.سید حمید
تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
خدادادی.عباس
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
خدایاری.خلیل
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
خدایی.علی
بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
خردمند.ابراهیم
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خرمالی.آیلین
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
خسروانجم.داود
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
خسروانجم.داود
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خسروانجم.داود
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خسروی پور.نگار
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خسروی دهقی.زینب
بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
خطیب.محمود
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خلفی.سپیده
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیتهای پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
خلیل زاده شهانقی.حسن
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی )
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
خلیلی.جواد
ارزیابی عملکرد شرکتهای داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
خلیلی.جواد
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
خلیلی.جواد
روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
خلیلی.فرزانه
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
خواجوی دهشیب.فهیمه
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
خواجوی.فهیمه
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خواجوی.مریم
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خواجه سروی.محمد
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
خواجه سروی.محمد
بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
خواجه فینی.فاطمه
توسعه و تبیین ابعاد پیامهای ترغیبی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
خوارزمی.مسعود
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
خوزین.علی
کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خونساری.یحیی
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
خیرمند.مرضیه
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
خیری.بهرام
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خیری.بهرام
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]