خ

  • خادمی.ابراهیم بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خالقی.فرامرز شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خانی.رضا رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • خانی.ناصر ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خجسته باقرزاده.حسن تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خجسته خسرو.عطیه تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • خداپناه.بهمن ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خداداد حسینی.سید حمید تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خدادادی.عباس تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • خدایاری.خلیل اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • خدایی.علی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • خردمند.ابراهیم ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خرمالی.آیلین بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • خسروانجم.داود ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • خسروانجم.داود شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خسروانجم.داود طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خسروی پور.نگار تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خسروی دهقی.زینب بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • خضری.سیده اسرین طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خطیب.محمود شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خلفی.سپیده بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خلیل زاده شهانقی.حسن بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • خلیلی.جواد ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • خلیلی.جواد ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • خلیلی.جواد روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • خلیلی.فرزانه مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • خواجوی دهشیب.فهیمه ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • خواجوی.فهیمه ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خواجوی.مریم ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خواجه سروی.محمد تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • خواجه سروی.محمد بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • خواجه فینی.فاطمه توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • خوارزمی.مسعود ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • خوزین.علی کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خونساری.یحیی تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • خیرمند.مرضیه شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • خیری.بهرام ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خیری.بهرام شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • خیری.بهرام شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • خیری.بهرام ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • خیری.بهرام الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • خیری.بهرام تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • خیری.بهرام ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خیری.بهرام ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خیری.بهرام طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خیری.بهرام ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خیری.بهرام ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • خیری.بهرام بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • خیری.بهرام تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • خیری.بهرام نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • خیری.بهرام عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • خیری.بهرام بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • خیری.حمیدرضا شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]