دامن کشیده.مرجان
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
دامن کشیده.مرجان
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دامن کشیده.مرجان
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دانش فرد.کرم اله
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
دانشفرد.کرماله
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
دانشفرد.کرماله
ارائه الگوی برنامهریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهرهوری سازمانی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دانیالی ده حوض.محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
داودی.عارفه
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
داودی.علی
ارائه الگوی برنامهریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهرهوری سازمانی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
داوری.علی
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
داوری.علی
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
درانی.محمدرضا
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درخشان.سیدعلیرضا
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
درخشانی.رویا
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
درخشانی.کاوه
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درودی.هما
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
درویش پور.حجت الله
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
درویش.فاطمه
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
درویش.فاطمه
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دژیار.سمیه
سنجش و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
دست پاک.امین
بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دستافر.علی
واکاوی مؤلفههای معنویت و ارزیابی آن در سازمان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
دشت لعلی.زهرا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دشت لعلی.زهرا
اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
دشمن زیاری.اسفندیار
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
دقیقی اصلی.علیرضا
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دقیقی اصلی.علیرضا
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دلافروز.نرگس
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
دلافروز.نرگس
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
دلگشایی.یلدا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دلنواز.بیتا
بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دولتی.مهین
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
ده بید.مهدی
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
دهدشتی شاهرخ.زهره
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
دهدشتی شاهرخ.زهره
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دهقان بنارکی.سید شهاب الدین
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دهقان بهابادی.محمدرضا
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
دهقان زاده.احد
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دیهیم.جواد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]