ی

  • یار احمدی.مرتضی ارائه الگوی مدیریت ریسک واردات در گمرک جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در کسب وکارها [ دوره16, شماره 64 - زمستان سال 1403]
  • یحیی زاده فر.محمود بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • یدالهی فارسی.جهانگیر ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • یزدانی راد.مریم مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • یزدانی موحد.محمدحسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • یزدانی.احسان ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • یزدانی.مهدی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • یزدانی.ناصر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • یزدانی.ناصر بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • یزدانی.ناصر بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • یزدانی.ناصر بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • یزدانی.ناصر تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • یعقوبی.اکرمه السادات نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • یعقوبی.محمد سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک‌مقیاس [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • یقطین.شهرزاد ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • یگانگی.سید کامران بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • یوسفی طوین.سمیه طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • یوسفی.وحید ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • یوسفیان.محمدحسین تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • یونسی.امید ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]