یار احمدی.مرتضی
ارائه الگوی مدیریت ریسک واردات در گمرک جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در کسب وکارها
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
یحیی زاده فر.محمود
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
یدالهی فارسی.جهانگیر
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
یزدانی راد.مریم
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
یزدانی موحد.محمدحسن
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
یزدانی.احسان
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
یزدانی.مهدی
الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکدهها
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1389]
یزدانی.ناصر
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
یزدانی.ناصر
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
یزدانی.ناصر
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
یعقوبی.اکرمه السادات
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
یعقوبی.محمد
سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسبوکارهای نوپا و کوچکمقیاس
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
یقطین.شهرزاد
ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
یگانگی.سید کامران
بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
یوسفی سعیدآبادی.رضا
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکتهای صنعتی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
یوسفی طوین.سمیه
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]