واشقانی فراهانی.حمیدرضا
بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
واعظ.محسن
ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ودادی.احمد
مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ودادی.احمد
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ودادی.احمد
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ودادی.ودادی، احمد
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ودادی.ودادی، احمد
مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ودیعی نوغابی.محمد حسین
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
وظیفه دوست.حسین
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
وظیفه دوست.حسین
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
وظیفه دوست.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
وفایی.فرهاد
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
وقفی.سید حسام
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
وقفی.سید حسام
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
وکیل یزدی.ابراهیم
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ولی خانی.ماشااله
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ولی خانی.ماشااله
طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ولیپوری.زهرا
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
وهاب زده.شادان
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]