و

  • واشقانی فراهانی.حمیدرضا بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • واعظ.محسن ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • ودادی.احمد مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • ودادی.احمد الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ودادی.احمد ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ودادی.ودادی، احمد ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • ودادی.ودادی، احمد مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ودیعی نوغابی.محمد حسین طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • وظیفه دوست.حسین تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • وظیفه دوست.حسین تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • وظیفه دوست.حسین تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • وفایی.فرهاد بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • وقفی.سید حسام تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • وقفی.سید حسام تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • وکیل یزدی.ابراهیم شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • ولی خانی.ماشااله تدوین مدل سازمان حرفه‌گرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • ولی خانی.ماشااله طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پست‌بانک ایران در جذب مشتری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • ولیپوری.زهرا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • وهاب زده.شادان تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]