غ

  • غریب نواز.نادر طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • غریبی.نسرین بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غضنفری.امیرشایان "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • غفاری آشتیانی.پیمان طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • غفاری.فرهاد اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • غلام زاده.داریوش طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • غلام زاده.داریوش مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • غلامزاده.داریوش الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • غلامی جمکرانی.رضا ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • غلامی جمکرانی.رضا طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • غلامی.عبدالخالق ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • غلامی.عبدالخالق تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • غلامی.مسعود بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غنجی.مستانه تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]