غریب نواز.نادر
بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
غفاری.داریوش
تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تندگردش
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
غلامی.زهرا
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
غنجی.مستانه
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی)
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]