ش

  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • شادنوش.نصرت اله تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شادنوش.نصرت اله ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • شریعت.حسین بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شریفی.سحر تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • شفیعی.علی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شفیعی.علی بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • شکیب.مهدی بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • شوکت آبادی.داوود ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیخ پور. مهدیه بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیرازی.نیلوفر بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]