ش

  • شادنوش.نصرالله عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • شادنوش.نصرت اله تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شادنوش.نصرت اله شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شادنوش.نصرت اله توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • شادنوش.نصرت اله نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • شادنوش.نصرت اله بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شادنوش.نصرت اله توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • شافعی.رضا بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • شافعی.رضا تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • شاکریان.سید مصطفی تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • شاه منصوری.اشرف ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • شاهمرادی.مهدی ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شاهنگیان.بهنام عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شایان.علی تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • شبابی.هومن بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • شجاع.علی واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • شجاعی باغینی.گلنار ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • شجاعی باغینی.گلنار طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شجاعی.امیر عباس تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • شجاعی.امیرعباس تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • شجاعی.امیرعباس مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • شجاعی.سامره ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شجاعی.سامره رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شجاعی.وحید شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شربتیان.محسن بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • شریعت.حسین بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شریف زاده.محمد شریف شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • شریفی نیا.حسین ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شریفی.احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • شریفی.روح اله تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • شعبانی بهمند.مرضیه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • شعبانی نشتایی.میترا تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شعبانی.رضا بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • شعبانی.مسعود بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • شفیعی.بهاره بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • شفیعی.علی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شفیعی.هادی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • شکاری.عاطفه تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شکوری هشجین. شهامت تحول دیجیتال و عوامل موثر بر نوآوری کسب و کار [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • شکیب.مهدی بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • شکیبا.محبوبه اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شکیبی.حسین تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شمس الدینی.سهیلا تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • شمس الدینی.هیلدا تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • شمس قارنه.ناصر تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شمس.کوروش تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • شمس.مریم بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شوکت آبادی.داوود ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شهبازی.محمدرضا بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شهرکی پور.حسن تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • شیخ پور. مهدیه بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیخ.علیرضا بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • شیخ.علیرضا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • شیرازی.نیلوفر بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیرازیان.زهرا بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • شیرازیان.زهرا بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • شیروانی.علیرضا طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پست‌بانک ایران در جذب مشتری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]