شادنوش.نصرالله
عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
شادنوش.نصرت اله
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شادنوش.نصرت اله
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شادنوش.نصرت اله
توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیتهای اشتغال کسبوکارهای دانشبنیان
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
شادنوش.نصرت اله
نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
شادنوش.نصرت اله
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
شادنوش.نصرت اله
بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شادنوش.نصرت اله
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
شافعی.رضا
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
شافعی.رضا
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شاکریان.سید مصطفی
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
شاه منصوری.اشرف
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
شاهمرادی.مهدی
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شاهنگیان.بهنام
عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شایان.علی
تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
شبابی.هومن
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
شجاع.علی
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شجاعی باغینی.گلنار
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
شجاعی باغینی.گلنار
طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شجاعی.امیر عباس
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
شجاعی.امیرعباس
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
شجاعی.امیرعباس
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
شجاعی.سامره
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شجاعی.سامره
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شجاعی.وحید
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شربتیان.محسن
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
شریعت.حسین
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شریف زاده.محمد شریف
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
شریفی نیا.حسین
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شریفی.احسان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
شریفی.روح اله
تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخشبندی بازار صنعت پتروشیمی
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
شعبانی بهمند.مرضیه
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
شعبانی نشتایی.میترا
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شعبانی.رضا
بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
شعبانی.مسعود
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
شفیعی.بهاره
بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
شفیعی.علی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شفیعی.هادی
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
شکاری.عاطفه
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شکوری هشجین. شهامت
تحول دیجیتال و عوامل موثر بر نوآوری کسب و کار
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
شکیب.مهدی
بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
شکیبا.محبوبه
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شکیبی.حسین
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شمس الدینی.سهیلا
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
شمس الدینی.هیلدا
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شمس قارنه.ناصر
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شمس.کوروش
تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایهگذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
شمس.مریم
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شوکت آبادی.داوود
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شهبازی.محمدرضا
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شهرکی پور.حسن
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
شیخ پور. مهدیه
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیخ.علیرضا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
شیخ.علیرضا
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
شیرازی.نیلوفر
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شیروانی.علیرضا
طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]