مجیبی.تورج
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
مجیبی.تورج
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مجیدی.مریم
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محبی.سراج الدین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
محبی.سراج الدین
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
محبی.سراج الدین
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محرابی.جواد
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
محرابیان.علی اکبر
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
محرابیان.علی اکبر
نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محسن زاده شریفی.احسان
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محقق.محمدجواد
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی مولفههای معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدآبادی.معصومه
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
شناسایی عوامل تعیینکننده و پیامدهای وامهای غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
محمددوست.کاظم
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
محمدظاهری.محمد
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمدکاظمی.رضا
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمدی یاریجانی.فروزان
بررسی تاثیر کنترلهای داخلی شرکتها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایهگذاری به جریان نقدی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمدی.احمد
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمدی.احمد
ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها از دیدگاههای مختلف
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
محمدی.ژیلا
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.سعید
مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.علی
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
محمدی.فائزه
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.محسن
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
محمدی.محمد
مدیریت سود و اطلاعات صورتهای مالی
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
محمدی.محمود
ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
محمدی.نبی اله
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمودزاده.حسین
تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوعگرایی سرمایهگذاران بر عملکرد سرمایهگذاری شرکتها
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمودی.ادریس
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
محمودی.عمر
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
محمودی.کاوان
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
محمودی.محمد
تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
محمودی.مقداد
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مختاری بایع کلایه.مهران
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مختاری لاکلایه.مهران
طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مختاری.لعیا
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
مختاری.لعیا
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
مخصوصی.علی
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مدرسی.یاسمن
طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مدنی.زهره
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مدیرقمی.سیداحمد
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
مدیری.محمود
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
مرادپور.سعید
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادحاصلی.حشمت
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادحاصلی.حشمت
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادی.فریده
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مرادی.محمود
سبد پروژههای استراتژیک کسب و کار
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
مرادی.منیر
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مرادی.مهدی
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مرادی.نیره
تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مران جوری.مهدی
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مردانی.ایوب
ظرفیتهای کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1390]
مردانی.محمدرضا
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
مردانی.مصطفی
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مریمی یعقوبیان.مرتضی
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مسروری.رسول
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
مشدئی.مجتبی
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مصطفی زاده.داود
تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مصطفی زاده.فاطمه
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مصلح.مریم
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مظفری.علی
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مظفری.مرضیه
ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
معتمدی فرد.سروش
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معدنچی زاج.مهدی
سطح خوانایی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و کسب و کار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
معصوم.محمد
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
معظمی گودرزی.مریم
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
معظمی.مجتبی
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
معظمی.مجتبی
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
معظمی.مجتبی
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
معظمی.مجتبی
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معظمی.مجتبی
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
معظمی.مجتبی
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
معظمی.مجتبی
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
معمارزاده طهران.غلامرضا
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
معمارنژاد.عباس
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
معماریان.عرفان
ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
معین الدین.محمود
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
معینی.ابراهیم
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
معینی.احسان
ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی)
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
مقدس نیکو.سید ناصر
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مقری.مسیح
طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مقسم.یاسر
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مقیمی.ُسید مصطفی
بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ملاحسینی.علی
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ملک شیرآبادی.فرزاد
اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
ملکی حسنوند.مسلم
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
ملکی ویر.محمود
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکتهای صنعتی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ملکیان.شبنم
بررسی نقش تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
ممبینی.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
ممیز.آیت اله
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مناجاتی پور.امیر
بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
منصوری.حسین
تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
منطقی.منوچهر
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
منطقی.منوچهر
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
منوچهری نژاد.محسن
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
موتمنی.علیرضا
بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
موحد.سید محمد رضا
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موذن.شیوا
بررسی علل عدمموفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
موسوی جد.سید محمد
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موسوی فرد.سید رضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
موسوی کاشی.زهره
تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
موسوی کاشی.زهره
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
موسوی.سید شهاب
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
موسوی.سید شهاب
شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
موسوی.سید نجم الدین
شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
موسوی.سید نجم الدین
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
موسوی.سید نجم الدین
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
موسوی.سیدمجتبی
عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
موسوی.میر مرتضی
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
موسوی.نجم الدین
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
موسویان.سید ایمان
تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1390]
مولوی.زینب
بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
مومنی وصالیان.هوشنگ
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
مومنی.احسان
بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
مومنی.فرشاد
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مومنی.ماندان
مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مومنی.ماندان
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
مومنی.ماندان
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
مهدی جو.احمد
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
مهدی زاده.علی
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
مهدی زاده.علی
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مهدی عصری.گلناز
طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مهرابیان.احمد
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مهرانی.هرمز
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
مهرانی.هرمز
بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
مهرانی.هرمز
تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1390]
مهرآور.حمید رضا
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مهرپویان.علی رضا
ارائه مدل کارآمد ظرفیتهای مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مهرمنش.حسن
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مهرمنش.حسن
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
مهرمنش.حسن
تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
مهرمنش.حسن
بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
مؤمنی.مریم
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
میدری.احمد
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
میرابی.وحیدرضا
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
میرابی.وحیدرضا
الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
میرابی.وحیدرضا
بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
میرابی.وحیدرضا
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
میرابی.وحیدرضا
تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1388]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
میرابی.وحیدرضا
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرجعفری.سیدعلیرضا
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
میرزاآقابیک.حسن
رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
میرزامحمدی.مجید
طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرزایی.وحید
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
میرسپاسی.نیلوفر
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرسپاسی.نیلوفر
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
میرغفاری.سیدرضا
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
میرمحمدی.محمد
بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
مینایی.مرجان
تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مینویی.مهرزاد
شناسایی عوامل تعیینکننده و پیامدهای وامهای غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
مینویی.مهرزاد
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
مینویی.مهرزاد
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
مینویی.مهرزاد
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مینویی.مهرزاد
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1389]