م

  • مبلغی.مصطفی بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • مبلغی.مصطفی ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مجیبی.تورج مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مجیبی.تورج شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مجیدی.مریم ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محبی.سراج الدین شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • محبی.سراج الدین طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • محبی.سراج الدین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محرابی.جواد بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • محرابیان.علی اکبر اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • محرابیان.علی اکبر نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محسن زاده شریفی.احسان رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محقق نیا.محمدجواد مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • محقق.محمد‌جواد شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محمد داودی.امیرحسین شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدآبادی.معصومه بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • محمددوست.کاظم راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • محمدظاهری.محمد ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمدکاظمی.رضا ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمدکریمی.یوسف طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدی پور.مجتبی بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • محمدی یاریجانی.فروزان بررسی تاثیر کنترل‌های داخلی شرکت‌ها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایه‌گذاری به جریان نقدی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدی.احمد بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدی.احمد ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها از دیدگاه‌های مختلف [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • محمدی.ژیلا الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.سعید مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.علی تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • محمدی.فائزه تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.محسن تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • محمدی.محمد مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • محمدی.محمود ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • محمدی.نبی اله تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمودزاده.حسین تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوع‌گرایی سرمایه‌گذاران بر عملکرد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمودی.ادریس ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • محمودی.عمر تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • محمودی.کاوان تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • محمودی.محمد تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • محمودی.مقداد بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مختاران.ماهرخ ارزیابی تاثیر سکوت سازمانی بر بطالت اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مختاری بایع کلایه.مهران تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مختاری لاکلایه.مهران طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مختاری.لعیا عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • مختاری.لعیا تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • مخصوصی.علی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مدرسی.یاسمن طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مدنی.زهره بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مدیرقمی.سیداحمد بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • مدیری.محمود طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • مرادپور.سعید ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادحاصلی.حشمت طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادحاصلی.حشمت طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادی.فریده عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مرادی.محمود سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • مرادی.منیر اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مرادی.مهدی بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مرادی.نیره تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مران جوری.مهدی ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مردانی.ایوب ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • مردانی.محمدرضا تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • مردانی.مصطفی اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • مریمی یعقوبیان.مرتضی بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مسروری.رسول بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • مشدئی.مجتبی ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مشهدی تفرشی.سمیه ارزیابی تاثیر سکوت سازمانی بر بطالت اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مصطفی زاده.داود تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مصطفی زاده.فاطمه توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مصلح.مریم ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مظفری.علی ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مظفری.مرضیه ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • معتمدی فرد.سروش شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معدنچی زاج.مهدی سطح خوانایی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و کسب و کار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • معصوم.محمد توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • معظمی گودرزی.مریم تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • معظمی.مجتبی ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • معظمی.مجتبی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • معظمی.مجتبی عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • معظمی.مجتبی بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معظمی.مجتبی بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • معظمی.مجتبی نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • معظمی.مجتبی نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • معمارنژاد.عباس اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • معماریان.عرفان ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • معین الدین.محمود تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • معینی.ابراهیم دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • معینی.احسان ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • مقدس نیکو.سید ناصر ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مقری.مسیح طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مقسم.یاسر توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مقیمی.ُسید مصطفی بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • ملاحسینی.علی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • ملک شیرآبادی.فرزاد اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • ملکی حسنوند.مسلم بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • ملکی ویر.محمود ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • ملکیان.شبنم بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • ممبینی.حسین بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • ممیز.آیت اله عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مناجاتی پور.امیر بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • منصوری.حسین تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • منطقی.منوچهر شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • منطقی.منوچهر تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • منوچهری نژاد.محسن تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • موتمنی.علیرضا بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • موحد.سید محمد رضا بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موذن.شیوا بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • موسوی جد.سید محمد بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موسوی فرد.سید رضا تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • موسوی کاشی.زهره تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • موسوی کاشی.زهره بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • موسوی.سید نجم الدین شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • موسوی.سید نجم الدین ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • موسوی.سید نجم الدین تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • موسوی.سیدمجتبی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • موسوی.میر مرتضی تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • موسوی.نجم الدین بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • موسویان.سید ایمان تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • مولوی.زینب بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • مومنی وصالیان.هوشنگ ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • مومنی.احسان بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • مومنی.فرشاد بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مومنی.ماندان شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مومنی.ماندان مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مومنی.ماندان ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • مومنی.ماندان بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • مهدی جو.احمد طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • مهدی زاده.علی مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مهدی زاده.علی شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مهدی عصری.گلناز طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروه‌های کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مهرابیان.احمد توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مهرانی.هرمز بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • مهرانی.هرمز بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • مهرانی.هرمز تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • مهرآور.حمید رضا تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مهرپویان.علی رضا ارائه مدل کارآمد ظرفیت‌های مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مهرمنش.حسن شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مهرمنش.حسن بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • مهرمنش.حسن تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • مهرمنش.حسن بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • مؤمنی.مریم ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • میدری.احمد مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • میرابی.وحیدرضا الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • میرابی.وحیدرضا هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • میرابی.وحیدرضا تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرجعفری.سیدعلیرضا بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • میرزاآقابیک.حسن رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • میرزامحمدی.مجید طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرزایی.وحید بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • میرسپاسی.نیلوفر بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرسپاسی.نیلوفر بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • میرغفاری.سیدرضا مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • میرمحمدی.محمد بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • مینایی.مرجان تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • مینویی.مهرزاد شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • مینویی.مهرزاد نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • مینویی.مهرزاد نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • مینویی.مهرزاد تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مینویی.مهرزاد نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]